جستجو کردن
Close this search box.

نقد و بررسی شرکت‌های مرکز تلفن ابری در سال 1402

بهترین شرکت های مرکز تلفن ابری

در این مقاله به 10 شرکت برتر تلفن اینترنتی ایران می پردازیم.

تلینا

تلینا به عنوان اولین ارائه دهنده تخصصی خدمات نسل جدید مخابراتی در سراسر کشور شروع به فعالیت کرد و در این راستا ارائه خدماتی مانند SIP Trunk، SIP User و خدمات مخابراتی ارزش افزوده را آغاز کرد.

تلنا با بهره مندی از جدیدترین زیرساخت ها و فناوری ها، امکانات و ارزش افزوده زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در ادامه به بیان برخی از مزایای آن ها می پردازیم.

جوان تل

گروه جوان تل در سال 94 با هدف ارائه خدمات VIP راه اندازی شد. در ابتدا از منابع باز استفاده می شد و همچنین خطوط مخابرات شهری، خطوط 5 رقمی و 4 رقمی به تدریج ارائه شد و نرم افزار مرکز تماس رایگان جوابگوی کار مشتریان بزرگ این تیم نبود. توسعه و تحقیق جوان تل شکل گرفت و او به سرعت شروع به کدنویسی و شروع پروژه کرد و اولین رونمایی از مرکز تماس جدید در واقع مرکز تماس متن باز ایزابل با قابلیت گزارش دهی پیشرفته بود اما باز هم نیاز مشتریان برآورده نشد. و به تدریج تبدیل به یک نرم افزار انحصاری شد و در این مدت مرتباً در حال به روز رسانی می باشد. در حال حاضر مرکز تماس سیموتل اصلی ترین محصول دانش بنیان این شرکت است و با افتخار بیش از 2000 نصب فعال دارد.

آس تل

گروه آستل در زمستان 1376 در مشهد با هدف ارائه خدمات تلفنی به صورت اینترنتی تشکیل شد و فعالیت خود را در زمینه فروش خطوط تلفن و خدمات نرم افزار مرکز تماس آغاز کرده است. در همان ابتدا با دریافت نمایندگی رسمی آسیاتک، پیسگامان و مبین نت توانست خدمات تلفنی این مجموعه ها را ارائه دهد. در واقع فعالیت رسمی خود را با فروش خطوط اینترنت و راه اندازی سرویس مرکز تماس VoIP آغاز کردیم.

آستل به مرور زمان با ارتقای خدمات نرم افزاری و سخت افزاری خود در حوزه مراکز تماس به صورت تخصصی با هدف ارائه خدمات به ارگان ها و سازمان های دولتی وارد این عرصه شد. و هم اکنون این مجموعه بیش از ۱۰ نیروی فعال در بخشهای مختلف دارد.

های فون

هایفون به شما و کسب و کارتان کمک می کند تا حس خوب ارتباطات مدرن را تجربه کنید. خرید اینترنتی شماره تلفن ثابت با مالکیت دائم اولین کار ماست. پس از آن، من با شما هستم تا یک منشی بصری، ضبط مکالمات، ثبت گزارش ها، صف تماس گیرندگان، پست صوتی و ده ها امکان دیگر داشته باشید.

و در نهایت با سیستم مشاوره تلفنی هایفون برای تماس با مشتریان خود کسب درآمد کنید. ما این را یک معامله برد-برد می دانیم. شما، مشتریان شما و ما!

دفتر شما

دفترشما یک شرکت دانش بنیان است که از سال ۱۳۹۱ به هزاران کسب و کار ایرانی خدمات دفتر مجازی ارائه می کند.

ایده اولیه «دفترشما» کمک به کسب و کارهایی بود که به هر دلیلی قادر به اجاره فیزیکی دفتر، خرید تجهیزات اداری و حتی استخدام منشی نیستند.

راه حل ما برای این کسب و کارها خدمات ارتباطی آنلاین است، این خدمات می تواند جایگزین مناسبی برای دفتر سنتی و کاهش هزینه ها و افزایش سرعت در مدیریت تماس های تجاری باشد. از این رو با استفاده از تجربیات جهانی دو فناوری تلفن گویا (Hosted IVR) و منشی مجازی (Live Receptionist) را بر اساس نیاز کاربران ایرانی پیاده سازی کرده ایم.

مونوتل

شرکت توسعه ارتباطات کارا سورین با هدف فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس شد. این شرکت با گسترش دامنه فعالیت خود در تلاش است تا به یکی از موثرترین مجموعه های فعال در عرصه های علمی و اقتصادی تبدیل شود. به لطف خداوند و با کمک کارشناسان مجرب توانسته است گام های مهمی در جهت پیشرفت و تعالی بردارد. به عنوان یک شرکت ایرانی موظف است در راستای تحقق آرمان های ملت بزرگ ایران، با فرهنگ و مدیریت جهادی، همگام با سایر فعالان عرصه اقتصادی کشور، در راه شکوفایی و موفقیت کشورمان گام بردارد. کشور عزیز برای نوآوری و بومی سازی فناوری های مورد نیاز کشور. در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گام برداریم. ایجاد، رشد و توسعه گروه های تخصصی با چشم انداز تغییر ساختار و فعالیت های شرکت به منظور تبدیل شدن به هلدینگ برتر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه ملی و بین المللی.

الو ۰۲۱

مرکز تلفن ویپ ایران در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ اقدام به ساخت وب سایت برند الو ۰۲۱ نموده است. هدف این وبسایت برندسازی محصول شماره تلفن اینترنتی تهران است.

در این سایت هدف اصلی ارائه محصول شماره تلفن اینترنتی در قالب یک بسته جامع و خاص به مشتری می باشد. به همین منظور فروش این محصول در سایت اصلی مرکز تلفن ویپ ایران برای شرکت های بزرگ و متوسط ادامه دارد. سایت Alu021 پاسخگویی به نیازهای شرکت های نوپا را بر عهده دارد.

انارتل

گروه آنارتل در راستای پیشرفت و افزایش سرعت ارتباطات در سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ گام برداشته است و با ارائه خدمات شماره تلفن ابری، مرکز تماس ابری و پیام صوتی ابری، کسب و کار شما را در ارائه پیش خواهد برد. خدمات تلفنی با مشتریان و بهبود ارتباط بین کارمندان و همکاران خود.

انارتل با بهره مندی از جدیدترین و گسترده ترین زیرساخت ها و فناوری، با تکیه بر تیمی جوان، چابک و با انگیزه در تلاش است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد و پلی برای پیشرفت مجموعه شما باشد. با Anaartel سفارشی مانند دانه های انار در مجموعه خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.